زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند
سرخط خبرها

کشف اسکلت وسط خانه + عکس | ماجرای عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟

  • کد خبر: ۲۲۳۵۹۵
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
  • ۱
کشف اسکلت وسط خانه + عکس | ماجرای عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟
شامگاه یکشنبه،  رازی ترسناک در بن‌بست «اعتماد» شهر مشهد پس از  حدود ۷ ماه هویدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز گم‌شدن و حتی پیدا نشدن شاید به سختی فراموش شدن نباشد. فراموشی آنجایش دردناک است که عده‌ای می‌دانند کجا هستی، چه می‌کنی و اینکه جز آنها هیچ کسی را نداری، باوجوداین سراغت را نمی‌گیرند، حتی به اشتباه به تو زنگ نمی‌زنند یا پیامی نمی‌دهند. نمونه‌ای از این ماجرا شامگاه یکشنبه در مشهد یک تراژدی تلخ رقم زد. امدادگران به دستور مقام قضایی وارد خانه‌ای شدند که مردی حدود هفت ماه پیش دراز به دراز وسط این خانه افتاده و فوت کرده بود، تمام آنچه از او به جا مانده بود، لباسی بر تن یک اسکلت بود.

شامگاه یکشنبه اهالی بن‌بست اعتماد در یکی از کوچه‌های خیابان شهید دیالمه، پس از مدت‌ها به یاد همسایه‌ای افتادند که مدت‌ها بود کسی در خانه‌اش را باز نکرده بود. آنها ابتدا این مفقودی را به پای مسافرت گذاشته بودند، اما هیچ مسافرتی چندین ماه به درازا نمی‌کشد.

همسایه‌ها آخرین باری که مرد همسایه را دیده بودند به‌درستی به خاطر نمی‌آوردند تا اینکه یک نفر با این جمله که «نکند این بنده خدا مرده باشد» حساسیت ماجرا را دوچندان کرد و بالاخره همسایه‌ها پس از مشورت با یکدیگر تصمیم گرفتند که موضوع را به پلیس اطلاع بدهند.

مأموران انتظامی پس از دریافت این گزارش برای بررسی موضوع راهی محل شدند، اما هرچه به در خانه مرد گمشده کوبیدند کسی پاسخگو نبود.
مشکوک بودن صحنه موجب شد تا آنها موضوع را با مقام قضایی هماهنگ و مجوز ورود به این خانه را دریافت کنند.

یک کشف ترسناک

مأموران در ادامه از آتش‌نشانان خواستند تا برای گشودن در به آنها ملحق شوند. امدادگران با حضور در محل موفق به ورود به خانه شدند. پس از ورود آنها به این منزل، آنچه پیش رویشان بود باور نمی‌کردند.

طبق مشاهدات، فردی با لباس زمستانی وسط پذیرایی کثیف و درهم برهم این خانه روی زمین دراز کشیده بود و چندین لباس گرم و کاپشن به تن داشت. اما نکته عجیب و پیچیده‌ای وجود داشت، زیرا لباس‌ها بر تن یک اسکلت بود.

یک مأموریت سخت

بلافاصله موضوع این کشف دهشتناک به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گزارش شد. قاضی صادق صفری، بلافاصله دستورات ویژه برای روشن‌شدن ماجرا را صادر کرد و گروهی از کارشناسان آتش‌نشانی مشهد نیز مسئول جمع‌آوری پیکر متوفی و اعزام آن به پزشکی قانونی شدند.

با حضور امدادگران بررسی‌ها آغاز شد و همان ابتدا تخمین زده شد که بین شش تا هفت ماه از مرگ این فرد در این خانه واقع در بن‌بست اعتماد می‌گذرد و نکته عجیب این بود که کسی متوجه بوی تعفن ناشی از پوسیدن جسد نشده بود.

مرگ عجیب مرد ۵۳ ساله

کارشناسان سن احتمالی این فرد را که هویتش «الف. ف» بود براساس ظاهرش پنجاه و سه ساله تخمین زدند. شلوغی خانه و اینکه در این مدت هیچ فردی سراغ متوفی را نگرفته بود، دو فرضیه را در پی داشت. یا این فرد کس و کاری نداشته و تنها بوده است یا اینکه کسی به او سر نمی‌زده و فراموش شده بود که ادامه تحقیقات پرده از راز این مرگ عجیب برخواهد داشت.

در ادامه امدادگران آتش‌نشانی مشهد اقدامات لازم به منظور جابه‌جایی جسد به پزشکی قانونی را براساس دستورات مقام قضایی انجام دادند تا کارشناسان این اداره کل، علت و زمان مرگ این فرد را مشخص کنند. با دستور بازپرس ویژه جنایی تحقیقاتی جامع در این زمینه آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدنیکنام
Belgium
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
خیلی‌خوب‌است‌من‌هم‌نیازدارم‌شکمم‌‌کاهش‌پیدا‌کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->